مسئول روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: باشگاه فجر در نظر دارد از طریق راه اندازی این سایت و کانال تلگرامی خود ، اخبار و گزارش هایی را منعکس کند که نشان دهنده سیاست های واقعی باشگاه است.
امیرحسین جوانی افزود: رسانه ها می توانند از طریق این سایت به اخبار ، گزارش و عکس ها دسترسی پیدا کنند و سعی داریم اطلاع رسانی را با بهترین کیفت در اختیار مخاطبین قرار دهیم.
وی اضافه کرد: در این سایت آرشیو خبرها، عکس، فیلم، معرفی باشگاه، معرفی بازیکنان و کادر فنی، برنامه و جدول رقابت ها طراحی شده است.
جوانی ادامه داد : امیدوارم هواداران تیم فجر شهید سپاسی شیراز و به ویژه رسانه ها با پیشنهاد و انتقادهای سازنده خود در بخش تماس با باشگاه این سایت، ما را یاری دهند.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز، هم اینک پس از انجام 28 بازی با 52 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول به دسته دو می روند.
ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران که سقوطشان به دسته دو قطعی شده است سه تیم انتهای جدول هستند.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.