رئیس هیات ژیمناستیک شیراز، روز شنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کیخا در دومین روز این رقابت ها 2 حرکت جدید و ابتکاری دیگر را با عنوان کیخا سه و چهار به نام ایران به ثبت رساند و افتخار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورد.
ناصرگلچین اضافه کرد: این برای نخستین بار در جهان است که ورزشکاری در وسیله خرک حلقه، چهار حرکت ابتکاری انجام دهد و نامش را در کتاب جهانی ژیمناستیک جهان به ثبت برساند.
وی گفت: کیخا کاپیتان تیم ملی ایران پارسال نیز 2 حرکت با نام کیخا یک و 2 در رقابت های جهانی و بازی های کشورهای اسلامی در کتاب داوری ژیمناستیک جهان به نام خود به ثبت رسانده بود.
گلچین ادامه داد: همچنین کیخا در دور مقدماتی این رقابت ها در خرک حلقه پس از ورزشکاران چین و چین تاپیه (تایوان)سوم شد و به مرحله نهایی راه یافت.
ورزشکاران ایران، چین، ژاپن، کره جنوبی، روسیه، کانادا، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، عربستان، اسلوونی، ایتالیا، یونان، شیلی، بلاروس، چین تایپه (تایوان)، گرجستان، هلند، لیتوانی، لتونی، فیلیپین، نروژ، ترکیه، آفریقای جنوبی، اوکراین، کرواسی و فنلاند در رقابت های جهانی ژیمناستیک که تا بیست و هفتم اسفند ماه جاری در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان ادامه دارد،حضوردارند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.