به گزارش ایرنا براساس آیین نامه رقابت های فوتبال کشور، تمام مربیان موظف هستند پس از انجام بازی با حریفان خود با خبرنگاران به گفت و گو بنشنند که این امر برای نخستین بار در شیراز و آن هم در دیدار حساس شهرآورد شیرازیها اتفاق نیفتاد.
علی کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز و رحمان رضایی سرمربی تیم برق جدید شیراز که هر 2 از بازیکنان قدیمی و با تجربه فوتبال کشور هستند بر اساس رسم معمول قرار بود بعد از بازی در سالن کنفرانس حاضر شوند و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دهند.
این 2 مربی که سابقه عضویت در تیم ملی هم دارند به بهانه اینکه دوربین های صدا و سیما در محل کنفرانس حضور ندارد
حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشدند و کارنامه بدی را از خود به جا گذاشتند.
به جز صدا و سیما چندین رسانه دیگر محلی و کشوری در شیراز هر هفته رقابت های فوتبال را پوشش می دهند و حبرنگاران از اینکه مربیان این 2 تیم حاضر به مصاحبه نشدند به شدت انتقاد کردند.
دیدار 2 همشهری برق جدید و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال دسته یک کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود فجر پایان یافت.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم، تیم نفت مسجد سلیمان با 54 امتیاز کماکان صدر جدول را در اختیار دارد، تیم فجر شیراز با 52 امتیاز دوم است و تیم خونه به خونه بابل با یک بازی کمتر با 50 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران که سقوطش به دسته دو قطعی شده است سه تیم انتهای جدول هستند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.