به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس سه شنبه در جلسه راه اندازی این پویش در این شرکت افزود:هدف از راه اندازی این کمپین، حمایت از تولیدات ملی در آستانه خرید سال نو است.
احد فتوحی افزود: توجه به تولید ملی و ترویج مصرف کالای داخلی رشد اقتصادی کشوررا به همراه دارد و تحقق این امر نیازمند کار فرهنگی و ایجاد باورملی برای مصرف کنندگان است.
وی گفت:مردم با خرید و حمایت از کالاهای ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را محقق می‌سازند.
فتوحی اظهار داشت: این یک امر مسلم است که به هر میزان مصرف کالاهای داخلی افزایش یابد؛ سبب افزایش تولید و اشتغال در کشور و استان خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: البته در کنار چنین فرهنگ سازی بایستی تولیدکنندگان نیز کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند.
وی با اشاره به اشتغال بیش از33هزار نفر در قالب 2800واحد صنعتی ،تولیدی و کارگاهی در 61شهرک و ناحیه صنعتی در فارس گفت: حمایت از تولید داخل و پویش خرید کالا و محصولات ایرانی ،علاوه برحفظ اشتغال موجود در این واحد ها و سایر مجموعه های صنعتی استان و کشور، رشد و بالندگی بخش تولید و صنعت به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت.
9873/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.