آبان ماه سال 93 فردی در مناطق جنگلی خرامه جسدی را پیدا کرد که به نظر میرسید ساعاتی از مرگ او گذشته است. قربانی مردی جوان بود که به ضرب گلوله به قتل رسیده بود. زمانی که مأموران پلیس برای بررسیهای تخصصی به محل کشف جسد رفتند، دوجسد دیگر را هم کشف کردند؛ جسد دو مرد جوان که در فاصله چند متری از جسد اول رها شده بود و آثار اصابت گلوله بر روی بدنشان مشهود بود. از سویی هیچ مدرک و سندی که هویت قربانیان را مشخص کند به دست نیامد و هر سه جسد به پزشکی قانونی منتقل شدند.

کارآگاهان برای شناسایی هویت قربانیان به بررسی پرونده های مربوط به افراد گمشده پرداختند اما هیچ گزارشی مبنی بر اینکه سه مرد با این مشخصات ناپدید شدهاند، به پلیس مخابره نشده بود. از آنجا که اجساد در منطقه جنگلی پیدا شده بود، این احتمال وجود داشت که آنها چوپان باشند؛ به همین دلیل مشخصات ظاهریشان به پلیس مخابره شد اما بازهم سرنخی بهدست نیامد.

جنایت خانوادگی

کارآگاهان جنایی استان فارس حدس میزدند که بین اجساد پیداشده در جنگل های خرامه رابطه ای وجود دارد. این احتمال وجود داشت اجسادی که هویتشان شناسایی نشده بود، متعلق به اعضای یک خانواده باشند. با این اطلاعات کارآگاهان به تحقیق درباره زندگی قربانیان پرداختند و متوجه شدند که آنها از مدتی قبل با تعدادی اختلاف داشته اند از این رو کارآگاهان که حدس میزدند این افراد در جنایت نقش دارد، آنها را زیرنظر گرفتند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که آخرین کسانی بوده اند که با قربانیان دیده شده اند. در چنین شرایطی دستور بازداشت متهمان صادر شد و در این رابطه دو نفر دستگیر و بازجویی از آنها ادامه داشت تا اینکه متهمان عامل جنایت را فرد دیگری معرفی کردند. در ادامه زمانی که ماموران برای دستگیری متهم اصلی پرونده وارد عمل شدند دریافتند که متهم گریخته است. از این رو مسیر تحقیقات ماموران وارد مرحله تازهای شد و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهمان آغاز شد.

با توجه به حساسیت ماجرا مأموران برای به سرانجام رساندن این پرونده از پیگیری کوچکترین سرنخی غافل نمیشدند. در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم فراری در این مدت ازدواج کرده و صاحب فرزند نیز شده و در منطقه اسماعیلآ باد کربال شهرستان خرامه در یک دامداری زندگی می کند.

تیمی از مأموران نیروی انتظامی با هماهنگی قضایی راهی محل موردنظر شده و به این ترتیب عملیات دستگیری وی آغازشد.اقوام و آشنایان وی با ایجاد سروصدا و درگیری با مأموران قصد داشتند متهم را فراری دهند. اما متهم درحالی که خود را در میان گله گوسفندان پنهان کرده بود و قصد داشت از این طریق دوباره پا به فرار بگذارد، شناسایی و دستگیر شد.

در تحقیقات از متهم اصلی این پرونده جزئیات تازه ای از جنایت فاش شد. متهم در این رابطه توضیح داد: روز حادثه قربانیان گوسفندانشان را به دلیل سایه ای که در مزرعه ما بود وارد آنجا کرده بودند. وقتی از آنها خواستم که مزرعه را ترک کنند داد و بیداد کردند و همین موضوع باعث اختلاف بین ما شد. در این میان درگیری شدت گرفت و با اسلحه به سمت هم شلیک کردیم. با تکمیل تحقیقات این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 882983
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.