به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری خرامه، فرهاد جهانخواه در نشست با دست اندرکاران کارخانه سیمان خرامه که هم اینک در حال احداث است، افزود: یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید، حمایت همه جانبه از بخش صنعت و تولید با هدف ایجاد اشتغال است به همین سبب همه مسئولان شهرستان خرامه باید عزم خود را در این زمینه جزم کنند و از ظرفیت ها و امکانات موجود در این شهرستان برای پاسخگویی به این نیاز مهم جامعه بهره گیرند.
وی بیان داشت: اولویت اصلی این فرمانداری، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است و از هیچگونه کمکی برای سرمایه گذاری در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.
جهانخواه، از طرح کارخانه سیمان خرامه به عنوان یکی از بزرگترین طرح های اشتغالزایی در این شهرستان نام برد و گفت: بی شک با راه اندازی این واحد تولیدی، ضمن رونق اقتصادی این منطقه محروم، تحول مثبتی در وضعیت معیشت مردم این شهرستان نیز ایجاد خواهد شد.
مدیر پروژه کارخانه سیمان خرامه نیز در این نشست گفت: این واحد تولیدی که در فضایی به وسعت 98 هکتار احداث می شود دارای سه معدن آلومینیوم، 2معدن خاک رس، یک معدن گچ با تولید سالانه یک میلیون تن محصول است و برای بیش از 300 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می کند.
محمد جعفر یاقوت افزود: در صورت تامین اعتبار ارزی و ریالی، روند عملیات اجرایی این کارخانه در آینده نزدیک شتاب بیشتری خواهد گرفت.
شهرستان خرامه در فاصله 90 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.
9873 / 6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.