مهندس محمد علی قلندری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌اردکانیان وزیر نیرو آخر هفته برای افتتاح طرح یادشده که بیش از 400 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری برآی آن شده است، در فارس حضور خواهد یافت.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس ادامه داد : طرح تصفیه فاضلاب شهر استهبان شامل اجرای 7 کیلومتر خط انتقال و 125کیلومتر شبکه ی جمع آوری فاضلاب است . تصفیه خانه ی این طرح در دو سامانه طراحی شده که یک سامانه آن با ظرفیت 3800 متر مکعب در شبانه روز تکمیل شده و آماده بهره برداری است .با بهره برداری از این طرح تمام مشترکین شهر استهبان از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
قلندری اظهار داشت: 13 شهر استان فارس اکنون دارای طرح فاضلاب است که از این تعداد 4 شهر به بهره برداری رسیده است و 2 تصفیه خانه نیز در شهرهای دیگر مراحل پایانی اجرای خود را می گذراند.
وی درباره مزایای اجرای این طرح ها و دیگر پروژه های فاضلاب در استان بیان داشت: جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب از نظر ارتقای سطح بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست و همچنین استفاده از پساب تصفیه شده در کشاورزی و صنعت و همچنین رونق اقتصادی از طریق ایجاد کار و اشتغال حائز اهمیت است.
شهرستان استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز واقع است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.