به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان، عصر یکشنبه پس از شکست برابر تیم فجرشهید سپاسی افزود: برابر تیم میزبان پنج فرصت خوب گلزنی را با بی دقتی بازیکنانم از دست دادیم و به تیم فجر به سبب کسب این پیروزی تبریک می گویم.
وی اضافه کرد: مهاجم تیم ما در یک فرصت بسیار عالی دروازه بان تیم فجر را هم جا گذاشت و توپ را به جای هدایت کردن به درون دروازه خالی به بیرون زد که دیگر کاری از دست من بر نمی آید.
مرزبان ادامه داد: بر روی یک اشتباه بچه گانه دروازه بان در حالی که سوار بر بازی بودیم، گل دوم را دریافت کردیم و شانس هم با ما یار نبود.
سرمربی تیم شهرداری ماهشهر بیان کرد: هشت بازی تا پایان رقابت های لیگ دسته یک باقی است و می کوشیم تا به جایگاه بالاتری دست یابیم.
دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر، عصر یکشنبه در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه 2 بر یک به سود فجر پایان یافت.
تیم فجر سپاسی شیراز هم اینک با 46 امتیاز همچنان جایگاه خودرا در مکان چهارم حفظ کرده و تیم شهرداری ماهشهر هم با 32 امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داده است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
تیم های ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران، سه تیم انتهای جدول هستند و تیم راه آهن نیز سقوطش قطعی شده است.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.