به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: هدف امام از تشکیل کمیته امداد در در 14 اسفند 57 رسیدگی به امور محرومان و مستعضعفان بود و مردم نیز تا به امروز در این زمینه همکاری خوبی داشته اند.
وی ادامه داد: بحث توجه به محرومان و مستضعفان جامعه آنقدر برای امام مهم بود که ایشان در جایی فرمودند خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولان کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومان و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها شود و اغنیا و ثروتمندان ازاعتبار و عنایت بیشتری برخوردار شوند.
آیت الله ایمانی اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که در جامعه ای زندگی می کنیم که وعده غذایی یک خانواده یک عدد تخم مرغ است آنوقت برخی از حقوق های میلیونی صحبت می کنند و اگر قدری از حقوقشان کاسته شود بلوا راه می اندازند.

**نباید کمترین ارادت و محبتی نسبت به آمریکا پیدا کنیم
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در بخش دیگری از سخنان خود، خصلت خونریزی و آدم کشی را جزو ذات دولت آمریکا دانست و گفت: نباید کمترین ارادت و محبتی نسبت به چنین دولتی پیدا کنیم.
وی افزود: باید آمریکا را همواره دشمن شماره یک اسلام و جامعه بشری بدانیم و اینکه آمریکا چه با مشت آهنین بیاید و چه با دستکش مخملمی باز هم به دنبال دشمنی کردن و انجام نقشه های خودش است.
آیت الله ایمانی ادامه داد: آمریکا به رقم ناکامی های مختلفی که نصیبش شده باز هم دست بردار نیست و با به هم ریختن اوضاع داخلی کشورمان و همچنین اوضاع داخلی سوریه و افغانستان به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود است.
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.