رحمان رضایی، عصر یکشنبه پس از بازی برابر تیم ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اینگونه وررشگاه ها که چمن مصنوعی دارند به هنگام بارندگی امکان بازی کردن بر روی زمین و اجرای تاکتیک میسر نیست و باید به ارسال توپ های بلند روی آورد.
وی اضافه کرد: بر روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و از اینکه تیم برق بعد از هفته ها به پیروزی رسید این موضوع می تواند در روحیه بازیکنان این تیم در بازی های آینده اثر مطلوب بگذارد.
بازیکن سابق تیم ملی ایران افزود: تیم ماشین سازی تبریز در این دیدار با قدرت ظاهر شد و بازیکنان این تیم از قدرت سر زنی خوبی برخوردار بودند.
رضایی در مورد داور بازی هم گفت: قضاوت کردن در هوای بارانی و با شرایط لغزندگی زمین کار دشواری است و فکر می کنم سوت های زیادی هم که در این بازی زده شد به این دلیل بود که از آسیب دیدگی بازیکنان جلوگیری شود.
تیم برق جدید شیراز در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال دسته یک کشور، عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با یک گل ماشین سازی تبریز را از پیش رو برداشت و در همان مکان دهم جدول باقی ماند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، 2 تیم اول و دوم جدول، جواز حضور در رقابت های لیگ برتر در فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.