به گزارش روز جمعه ایرنا، آیت الله اسداله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: آنچه در منظر مردم اتفاق افتاد و عده ای با سلاح سرد به جان افراد بیگناه افتادند، جمعی را کشتند و جمعی را مجروح کردند و اموال عمومی را غارت کردند، یک سکه است که دو رو دارد.
وی اظهار کرد: ظاهر این کار به نام دراویش بود اما روی دیگر سکه آن است که منافقین و دشمنان این مرز و بوم همیشه در پشت این حوادث حضور دارند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دست های خارجی پشت این حوادث است؛ افرادی که نمی خواهند کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد.
آیت الله ایمانی افزود: ایران اسلامی امروز نه تنها در تامین آرامش مردم خود در داخل سرافراز است بلکه در تامین امنیت منطقه نقش مهمی دارد و از این رو، دشمنان در تلاش هستند که امنیت کشور ما را با هر بهانه ای بر هم زنند.
وی ادامه داد: افرادی که در خیابان پاسداران تهران در راستای خواسته دشمن اقداماتی را انجام دادند، دل مومنین را شکستند و خانواده هایی را داغدار کردند و به اموال عمومی آسیب زدند باید مجازات شوند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مسئولان نیز باید همه ابعاد این رویداد را برای مردم تبیین و نقش منافقین و آمریکا در این حوادث را بازگو کنند.
آیت الله ایمانی با تاکید بر ضرورت پاسداشت مقام شهدای نیروی انتظامی و بسیج گفت: ما باید از نیروی انتظامی تشکر کنیم که با برنامه ریزی و حفظ آرامش، این غائله را جمع کرد.
به گزارش ایرنا، در ناآرامی های دوشنبه شب (سی ام بهمن ماه) خیابان پاسداران تهران سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.
این خبر در حال تکمیل است.
6113 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.