به گزارش ایرنا،فرمانده سپاه ثارالله (ع) ودبیراین یادواره با بیان اینکه این برنامه باهدف تبیین چرایی تقویت جبهه مقاومت و حضور در این کارزار است، گفت: پاسخگویی به این پرسش که چرا هنوز شهید تقدیم می‌کنیم، از محور‌های اصلی برگزاری این مراسم است.
موسی زارعی افزود: همانند شهید فهمیده، شهید حججی‌ و شهید اسکندری‌ همه از ابتدای انقلاب تداوم‌ دهنده خط حفظ اسلام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و این راهی است که امت حزب‌ الله انتخاب کرده و اگر منتظر باشیم قطعاً درهای دیگری از عرصه خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی بر روی ما گشوده خواهد شد.
وی گفت:‌امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین مراسمی ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم و تجلیل از شهادت و مقام شامخ شهدا نباید به عده‌ای خاص یا یک برنامه منحصر شود، بلکه همه باید در کنار هم با وحدت و همدلی و اتحاد راه شهدا را ادامه دهیم تا پرچم اسلامی که امروز به دست ملت ایران است به صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسد.
همچنین فرمانده سپاه فجر در این مراسم گفت:‌ امروز جهان اسلام یک حامی به نام جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی به نام مقام معظم رهبری دارد.
سیدهاشم غیاثی ادامه داد: وجه اشتراک همه گروه‌های تروریستی دشمنی با اهل بیت (ع) است و مدافعان حرم و امنیت با مقاومت، فتنه آنان را از‌بین خواهند برد.
وی با یادکرد و تسلیت ایام فاطمیه الگوبرداری از حضرت زهرا (س) را در مسیر تطهیر و ولایتمداری گامی اساسی دانست.
غیاثی با بیان اینکه مردم امنیت خود را از خون این شهدا می‌دانند، عنوان کرد: دشمن در حال تلاش برای کمرنگ کردن روحیه مقاومت است و از استقلال ما واهمه دارد، عده‌ای در راه خدا کشته می‌شوند و آنان که می‌مانند باید یاد آن‌ها را زنده نگه دارند.
فرمانده سپاه فجر حضور مردم در یادواره‌ها را حاوی پیام پایبندی به ارزش های شهدا برای دشمن دانست و گفت: حرم حضرت زینب(س) پایگاه سربازسازی امام زمان (عج) است. حضرت زینب (س) همچنان در شام علم به دست گرفته تا مقدمه ظهور را فراهم کند و تلاش‌های ما برای نهضت جهانی مهدی موعود(عج) است.
غیاثی بیان کرد: نفاق و باطل، امروز پشتوانه تروریست است و شهدا جان خود را از روی بصیرت‌شناسی در راه حق نثار کردند که اگر چنین نبود تداوم حاکمیت استعمار قطعاً به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
وی اقتدار رهبری را دلیل امنیت عنوان کرد و گفت: ایران لنگر خاورمیانه است و در منطقه تصمیم‌گیری می‌کند که این قدرت به به برکت وجود رهبر انقلاب است.
فرمانده سپاه فجر همچنین از آسیب‌هایی یاد کرد که امروز جامعه را تهدید می‌کند و بیان داشت: با استفاده از همه ظرفیت‌ها و با تکیه بر ولایت فقیه به دنیا نشان می‌دهیم که انسجام داریم.
امام جمعه موقت شیراز نیز در این یادواره اعلام کرد: هر جنگ و درگیری جهاد نیست، بلکه جنگی مقدس است که فی‌سبیل‌الله باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی افزود: پیام چنین یادواره‌هایی تداوم راه شهداست و کسانی که در راه خدا به شهادت می‌رسند در بهشت جاودان می‌شوند؛ زیرا خداوند مشتری شهداست.
وی وحدت و ولایتمداری مردم را موجب شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف دانست و بیان داشت:دشمنان بر هر چیزی جز خداوند حساب کرده‌اند و همین باعث پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال است.
رضوی اردکانی ولایت، مکتب، وحدت و ملت را چهارستون اصلی موفقیت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید درمقابل نفوذ دشمن هشیار باشیم تا با استفاده از مباحث مختلف به اولویت‌های فرهنگی ضربه نزند.
وی بیان کرد: اصل اول دشمن تضعیف رهبری است و آن‌ها در پی تضعیف مکبت ما هستند و برخی روشنفکران نیز راه آنان را دنبال می‌کنند و اصل دوم دشمن ضربه به ملت است؛‌ زیرا آن ها حامیان انقلاب هستند و مأیوس کردن مردم از طریق وضع تحریم‌های اقتصادی نیز به همین علت صورت می‌گیرد.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.