چندی قبل وقتی جسد جوانی در فیروزآباد پیدا شد، تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند. قربانی در گوشه ای افتاده و آن طور که مشخص بود بر اثر اصابت جسم برنده جان خود را از دست داده بود.
با بررسی صحنه کشف جسد به دستور بازپرس جسد قربانی برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت.چند روز از این جنایت مرموز گذشته و هنوز عاملان قتل شناسایی نشده بودند. آنها سعی کرده بودند ردپایی از خود بر جای نگذارند اما فکرش را نمیکردند که سرانجام دستشان رو میشود. این پرونده ساعتی پس از کشف جسد در اختیار ماموران قرار گرفت و آنها توانستند سرنخ هایی از جنایت را به دست آورند. کارآگاهان از طریق تحقیقات گسترده توانستند به نخستین سرنخ دست یابند. به دنبال این موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.
شواهد بهدست آمده حاکی از آن بود که مرد گمشده ساعتی قبل از کشف جسد با چند جوان بوده است . در چنین شرایطی تنها مظنون جنایت تحت نظر گرفته شد و درحالیکه نزدیک به چند روز از ماجرا میگذشت، سه جوان در اطراف فیروزآباد بازداشت شدند. یکی از آنها در همان تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد که این جوان را به قتل رسانده و جسد را گوشه ای رها کرده اند. وی در بازجوییها مدعی شد دو دوستش نیز از موضوع با خبر بوده اند.
با آغاز بازجوییها از 2متهم دیگر معلوم شد آنها ناگهان مرتکب این جنایت شده اند.
مرد جوان گفت: از مدت ها قبل به دلیل موضوعاتی با او اختلاف شدید داشته و دنبال فرصت مناسبی بودم که هر طور شده انتقام بگیرم.
وی ادامه داد: این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم قصد نداشتم او را به قتل برسانم. میخواستم فقط از او انتقام بگیرم روز حادثه با قربانی تماس گرفته و خواستیم که به منزل ما بیاید. وقتی آمد با قصد و نیت قبلی با چاقواو را زخمی کردم. در ادامه متهمان جزئیات این جنایت را فاش کردند. بهدنبال اعترافات هر سه متهم برای آنها قرار بازداشت موقت صادر شد.گفتنی است تحقیقات پیرامون افشای زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 867032
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.