به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار، چهارشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان در شیراز افزود: برخی واحدهای تولیدی استان امروز با مشکلاتی مواجه هستند که حمایت و کمک به رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می دانیم و اعلام می کنیم که نسبت به شرایط آنها بی تفاوت نیستیم و هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.
وی، با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اضافه کرد: امیدواریم دستگاه های اجرایی به گونه ای به وظایف خود عمل کنند که مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در همان مجموعه حل و فصل شود و نیازی به تشکیل کارگروه برای رفع آن مشکلات نباشد.
او افزود: خواسته ما کم شدن از تعداد چنین کارگروه هایی است و در مقابل دستگاه های اجرایی با نگاه تسهیل گر به مسائل و مشکلات مجموعه های کارآفرین رسیدگی کنند.
استاندار فارس، با اشاره به آمارهای ارائه شده درباره وضع فضای کسب و کار استان گفت: انتخاب یک جامعه آماری ثابت برای بررسی این موضوع ممکن است که نتواند به شکل روشن شرایط فضای کسب و کار را برای ما تبیین کند بلکه باید سعی شود که از نمونه های آماری متفاوت برای این امر استفاده شود.
وی در زمینه مطالبات برخی شرکت ها و واحدهای تولیدی استان از برخی وزارتخانه ها گفت: تقاضا و خواسته های این شرکت ها را از طریق مکاتبه وجلسات حضوری با وزرا و معاونین وزارتخانه ها در دست پیگیری داریم و امیدواریم بتوانیم روند پرداخت مطالبات این شرکت ها را سرعت بخشیم.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.