به گزارش ایرنا 18 تن از شهدای گمنام تازه ‌تفحص ‌شده همزمان با پیکر مطهر 6 شهید شناسایی‌ شده دوران جنگ تحمیلی وارد فرودگاه شیراز شدند.
همچنین یکی از شهدا مربوط استان کهگیلویه و بویر احمد است که به این استان منتقل خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 6 شهید را متعلق به نیروی انتظامی و ارتش دانست و گفت: پنج تن از این شهدا، ‌مربوط به نیروی انتظامی و یک تن دیگر از شهدای ارتش هستند.
سرهنگ حمیدرضا گرامی به معرفی این شهدا پرداخت و گفت: شهیدان عزیزقلی استواری فرزند صفی‌ خان اعزامی ارتش از شهرستان مرودشت، محمد اژدری فرزند الخاص اعزامی ناجا از کازرون، غلام قنبری فرزند ایروان اعزامی ناجا از مرودشت، فرامرز سلیمانی فرزند جانی‌خان اعزامی ناجا شهر نی‌ریز، ابوالقاسم رضایی فرزند گرگعلی اعزامی ناجا از شهر کازرون و سیروس مهاجر گویمی فرزند شیرزاد اعزامی ناجا از شیراز، شهدای شناسایی‌شده این استان هستند.
وی عنوان کرد: مراسم استقبال عمومی از این شهدا شنبه 28بهمن‌ ساعت 7:30 صبح از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سمت معراج شهدا برگزار می‌شود.
گرامی ادامه داد:‌ مراسم تشییع شهدا نیز یکشنبه 29 بهمن‌ ساعت 16:30 از چهارراه شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود و مراسم وداع نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در این حرم مطهر اجرا خواهد شد.
گرامی همچنین گفت:مراسم وداع در شهرستان‌های یادشده در 30 بهمن برگزار می شود و مراسم خاکسپاری شهدا، اول اسفند مصادف با شهادت فاطمه زهرا (س)، ساعت 9صبح به ‌صورت همزمان در شهرستان‌های استهبان، سروستان، اقلید و آباده صورت می گیرد و شهدای بانام نیز در شهرستان خود به خاک سپرده می‌شوند.
خبرنگار: سیده سمیرا متین‌ نژاد ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.