به گزارش ایرنا، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آیین افتتاح این رقابت‌ گفت: قریب به 700 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در گزینش ابتدایی 350 اثر برگزیده شده و به نمایش در آمده است.
مهدی رنجبر عنوان کرد: داوری این مجموعه آثار تا 29بهمن‌ ادامه دارد و در 30بهمن نفرات برگزیده این دوره از جشنواره طی مراسمی معرفی و تقدیر خواهند شد.
وی میزان استقبال از این جشنواره را طی پنج سال گذشته بی‌سابقه توصیف کرد و افزود: دهمین جشنواره تجسمی فجر تنها در استان فارس به ‌صورت رقابتی برگزار شده است که نقطه عطفی برای فعالیت‌های هنری محسوب می‌شود.
مرضیه احمدی ‌فخر، دبیر انجمن هنرهای تجسمی فارس نیز با توضیح اینکه چهار نگارخانه آثار بخش رقابتی را در رشته‌های نقاشی، نقاشی، حجم، ویدئو آرت، گرافیک و تصویرسازی، عکس، نقاشی‌خط، طراحی و چاپ و کاریکاتور درمعرض نمایش گذاشته‌ اند گفت: نگارخانه ملی واقع در چهارراه حافظیه به بخش شهرستان‌ها و نمایش آثاری خارج از بخش رقابتی اختصاص دارد.
نگارخانه‌های نارنج، وصال، ملی، تار و پود، موزه ‌گالری آب و نگارخانه استاد سعید غلامی میزبان آثار هنرمندان دهمین دوره جشنواره تجسمی فجر هستند.
خبرنگار: سیده سمیرا متین نژاد** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.