به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن ماه در شیراز راس ساعت 9:30 و از سه مسیر فرعی آغاز شد که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی‌خان زند و چهارراه 15خرداد بود.
راهپیمایی 22 بهمن شیراز پس از گردهم آمدن در چهارراه 15 خرداد، به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) حرکت می کنند و شعارهای انقلابی سر می دهند.
اقشار مختلف مردم شیراز همزمان با دیگر نقاط استان فارس از پیر وجوان، کودک و نوجوان، زن و مرد، خانواده معظم شهدا و مسئولان هم اینک با در دست داشتن دست نوشته ها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، فریاد 'الله اکبر' را سر دادند.
مردم شیراز با سر دادن شعارهایی بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید کرده و با آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، از جمله شعارهایی است که مردم شیراز در سالروز پیروزی انقلاب سر می دهند.
قرار است علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن شیراز سخنرانی کند.
وی صبح یکشنبه با استقبال استاندار فارس وارد شیراز شد.
9254/ 2027
خبرنگار: سجاد خسروانیان ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.