به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش دهقان یکشنبه همزمان با دهه مبارک فجر در دیدار با مردم شهر کوار که در مسجد امام جواد (ع) کوار برگزار شد، افزود: حضور مسئولان در میان مردم عامل مهمی در ایجاد همدلی و اتحاد است.
وی ادامه داد: زمانی که مسئولان در میان مردم حضور پیدا کنند و به مشکلات آنان را بشنوند روح امیدواری در تن و کالبد مردم دمیده می شود و اتحاد ، همبستگی و همدلی میان مردم و مسئولان ایجاد می شود.
فرماندار شهرستان کوار بیان کرد: دغدغه اصلی و اساسی مسئولان این است تا گره از مشکلات مردم باز شود و تمام تلاش خود را در این زمینه بکار خواهند بست حال اگر موانعی پیش روی حل مسایل و مشکلات مردم قرار گیرد لااقل خیالی راحت و آسوده دارند که از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند.
دهقان در ادامه به بیان گزارشی از خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان پرداخت و در پایان مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.
فرماندار شهرستان کوار همچنین در دیدار با خانواده شهیدان احمد جان لطفیان و مجید بهادری و جانبازان هشت سال دفاع مقدس علی سبزی پور و محمد جان لطفیان گفت: در زمانی که کشور در بحران به سر می برد و از تمام زوایا و جوانب مورد هجوم دشمن قرار گرفته بود شما با گذشت و فداکاری ثمره زندگی خود را تقدیم دفاع از خاک و ناموس خود کردید و تا به الان که سال ها از آن می گذرد با صبر و استقامت و بدون هیچگونه چشمداشتی همواره از نظام و انقلاب دفاع کرده اید.
دهقان خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه ای اخلاقی خواند و افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و جانبازان،آزادگان و ایثارگران است و تا آنجا که در توانمان است دریغ نخواهیم کرد چرا که علاوه بر وظیفه کاری که در قبال این عزیزان برعهده داریم وظیفه ای اخلاقی،عرفی و دینی است که هیچ مسئولی نباید نسبت به آن غفلت کند.
شهرستان کوار در فاصله 45 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
9254 / 1876
خبرنگار: سجاد خسروانیان ** انتشار : غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.