به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار شنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه مرضیه شیراز افزود: بنیان و اساس انقلاب مبتنی بر مبارزه با استبداد و دیکتاتوری و بر اساس آگاهی آحاد جامعه شکل گرفته و ظهور و بروز آن نیز بر اساس 2 مولفه وحدت گسترده آحاد جامعه و رهبری کم نظیر امام راحل (ره) محقق شده است.
وی ادامه داد: وقتی انقلاب به پیروزی رسید 2 مولفه یعنی وحدت عمومی و رهبری نظام ما را از بحران ها گذراند و یکی از اقشاری که در پیروزی انقلاب دخیل بودند دانش آموزان بودند و در دوران جنگ تحمیلی نیز دانش آموزان نقشی بسیار برجسته داشتند.
او گفت: انقلاب اسلامی در سایه وحدت کلمه و اتحاد مردم، 39 سال انواع بحران ها را پشت سر گذاشت و امروز نیز به شکل جدی نیازمند این وحدت هستیم.
استاندار فارس افزود: مردم نیز باید مطالبه گری را پیشه خود کنند و نسبت به دخالت در تعیین سرنوشت خود احساس مسئولیت و این نکته را روز به روز تقویت کنند.
تبادار بیان کرد: مجاری عبور از ناملایمات از توانایی در دانش می گذرد و تمام جوامعی که سیر پیشرفت را طی کردند از مسیر دانش آموزان و برجستگی معلمان و استادان بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح پژوهشی آموزش همراه با تولید، مهارت و اشتغال در آموزش و پرورش فارس گفت:‌ در حقیقت می توان گفت که مسئولان با اجرای این طرح تعلیم را در کنار تجربه و کارآفرینی به کار گرفته و علم را با عمل پیوند زدند.
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.