به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه شیراز، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: نظام جمهوری اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف دستاوردها و موفقیت های بسیاری داشته است که همه ما وظیفه داریم در مقابل انقلاب احساس مسئولیت کنیم و این دستاوردها را برای تمام مردم خصوصا نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.
وی ادامه داد: امروز همه ما آنچه داریم از برکت امام راحل (ره) و خون شهدا است و باید قدردان این انقلاب باشیم و مسئولان برای خدمت به نظام و مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باید برنامه داشته باشند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.
امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: مسئولان باید در خصوص ایران دیروز، امروز و فردا با مردم سخن بگویند و ضمن بیان شرایط کشور در دوران قبل از انقلاب، خدمات و کارهای انجام شده در دوران بعد از انقلاب را برای مردم تبیین کنند.
حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی افزود: نیروی هوایی در این روز با بیعت خود با امام خمینی (ره)، کمر نظام طاغوتی را شکست.
وی افزود: نیروی هوایی چه در دوران پیروی انقلاب و چه بعد از آن و در جریان جنگ تحمیلی از انقلاب و نظام اسلامی حراست کرد و سهم این نیرو در پیروزی های نظام هیچگاه نباید فراموش شود.
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.