به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا از این روابط عمومی، سومین دوره جشنواره 'چفالو پینو' ویژه فیلم های زیر 15 دقیقه و با موضوعات دوستی، شهر، صلح و آینده است که در ماه می 2018 (اردیبهشت - خرداد 97) در شهر پالرمو ایتالیا می شود.
جوایز این جشنواره یک هزار یورو است که به برگزیدگان بخش های کارگردانی، بازیگر زن، بازیگر مرد، انیمشن (پویانمایی)، فیلمنامه، موسیقی متن، فیلم کوتاه غیر ایتالیایی و جایزه ویژه هیت داوران تعلق می گیرد.
فیلم کوتاه 'مدال' آبان ماه امسال نیز منتخب حضور در جشنواره بین المللی 'کارلین' روسیه شده بود و از این رو، جشنواره ایتالیایی دومین حضور بین المللی فیلم کوتاه مدال است.
تصویربرداری و تولید فیلم مدال که در اسفند1395در شیراز به پایان رسیده بود، داستان حسادت پسری به برادرِ بزرگترش و مدال قهرمانی اوست که در مسابقه ای ورزشی به دست آورده است.
تهیه کننده، نویسنده و کارگردان این فیلم مسیح مسیح زاده لاری است و تصویربرداری آن را علی کشاورزیان برعهده داشته است.
سروش شهمنش، پویا نیری و سیامک مسیح زاده بازیگران این فیلم هستند.
حسام عبدالهی مدیر تولید، فرزادقبادی نژاد تصحیح کننده رنگ، میلاد حیدر زاده صدابردار ، حسین داوری دستیار صدابردار، علیرضا احمدپور دستیار تصویربردار، الهام جانکی پور طراح صحنه و لباس، همایون پورحسین و استودیو ماهان مسئول موسیقی و صداگذاری، سامان قاسمی عکاس و الهه جانکی پور منشی صحنه از دیگر عوامل تولید این فیلم هستند.
بر اساس این گزارش، فیلم کوتاه مدال با همکاری دکتر محمد جواد علیشاهی، علی سینا آزری، محمد حسن پور و رضا بهاری زاده، دبستان غیردولتی روزبهان و موسسه فرهنگی ورزشی ایثار فارس تولید شده است.
9873/ 2027
دریافت خبر: سیده سمیرا متین نژاد ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.