به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه گفت: افزایش آگاهی‌های عموم به‌منظور آشنایی با طبیعت و فضای سبز و خواص گیاهان دارویی باعث افزایش سلامتی جامعه و نزدیکی آنان به طبیعت می‌شود.
سید محمود موسوی در ادامه با بیان اینکه صنعت فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی و محصولات و خدمات مرتبط با آن از دیرباز مورد استقبال مردم بوده است، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع بهداشتی ازلحاظ اهمیت سلامت مصرف‌کنندگان، ضرورت حفظ محیط‌زیست و رعایت استانداردهای روز دنیا شایان توجه است.
وی همچنین از مشارکت 41 درصدی پرورش‌دهندگان و تولیدکنندگان گل، گیاه و گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای و مشارکت 50 درصدی تولیدکنندگان و فعالان حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی استان فارس در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه 15 کارگاه آموزشی با هدف ارتقای علمی مخاطبان تخصصی و عمومی صنعت بهداشتی و آرایشی برگزار می‌شود.
نمایشگاه فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی در سه سالن سرو، بهار و نرگس با حضور بیش از 30 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای آلمان، کانادا، اسپانیا، کره جنوبی، فرانسه، ترکیه، بلژیک و ایتالیا برپا شده است.
نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی نیز در سالن حافظ میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.
این دو نمایشگاه تا روز جمعه 29 دی ماه جاری هر روز از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان برپاست.
7375 / 9873 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.