به گزارش ایرنا مدیر کل کمیته امداد استان فارس، عصر پنجشنبه در آیین شروع احداث این واحدهای مسکونی بیان داشت: این واحدها در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب 10 بلوک 15 واحدی ساخته خواهد شد.
محمد بذر افشان افزود: با موافقت مدیرکل درآمد شهرداری شیراز این طرح از تخفیف ویژه هزینه صدور پروانه بهره مند است و همچنین با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، هزینه خدمات نظام مهندسی آن نیز رایگان است.
او گفت: این واحدهای مسکونی بر اساس اولویت به مددجویان واجد شرایطی که سرپرست آنها فوت کرده و همچنین یتیمان واجد شرایط واگذار می شود.
مدیرکل کمیته امداد فارس، در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: استحکام و پایداری جامعه سالم با کاهش دغدغه های نیازمندان ممکن می شود و مسکن یکی از مهمترین دغدغه های مددجویان زیر پوشش کمیته امداد است.
بذرافشان ادامه داد: خیرانی که برای تامین مسکن مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی کمک می کنند، با انجام این کار امنیت روانی و زمینه آسایش آنها را فراهم می سازند.
وی، همچنین با اشاره به ضرورت شفاف سازی چگونگی مصرف مشارکت های مردمی در کمیته امداد، گفت: خیران باید بدانند کمک های اهدایی آنها چگونه و در چه زمینه ای هزینه می‌شود از این رو شرایطی فراهم شده تا خیران بتوانند به صورت مستقیم در حوزه اجرای امور مورد نظرشان مشارکت داشته باشند.
هم اینک 350 هزار نفر در قالب 140 هزار خانوار در استان فارس از خدمات کمیته امداد این استان برخوردارند.
7375 /6118
خبرنگار: سهیلا شیبانی نژاد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.