به گزارش ایرنا معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز می گوید: 23 پارکینگ برای نگهداری موتورسیکلت و خودروهای توقیفی در شیراز وجود دارد که تعداد زیادی از این نوع وسایل توقیفی بالای شش ماه دراین پارکینگ ها نگهداری می شود و با کمبود ظرفیت در این زمینه مواجه هستیم
علی سعیدی شنبه در دومین جلسه ساماندهی پارکینگ موتورسیکلت ها و خودروهای توقیفی اعلام کرد:به این دلیل تا پایان دی 96 وضعیت این خودروها و موتورسیکلت ها تعیین تکلیف خواهد شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز بیان کرد:در موارد متعددی با شلوغی بیش از حد پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی مواجه می شویم و از سوی دیگر شرایط نامطلوب پارکینگ ها و همچنین عواملی چون گرما و سرمای هوا به مرور زمان موجب استهلاک این وسایل نقلیه می شود.
سعیدی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و احتیاج به فضا برای پارکینگ و با توجه به تکمیل بودن ظرفیت پارکینگ های فعلی، همکاری همه دستگاه های دولتی و نهادهای اجرایی برای حل این موضوع ضروری است.
در این جلسه مقرر شد نیروی انتظامی نسبت به اعلام راهکارهایی برای حل مشکل توقیف بلند مدت موتورسیکلت ها در پارکینگ ها اقدام و همچنین به تسهیل روند ترخیص موتورسیکلت ها نیز کمک کند.
تعیین و معرفی زمین و مکان های مناسب توسط اداره راه و شهرسازی و مناطق 11 گانه شهرداری شیراز و انجام فراخوان توسط شهرداری نسبت به راه اندازی پارکینگ های خصوصی در این جلسه مورد توافق قرار گرفت.
وظایف سایر دستگاه ها نیز در این مورد به نمایندگان آنان ابلاغ شد.
خبرنگار:‌محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.