به گزارش ایرنا، احد فتوحی روز شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه دانش بنیان فرآورده های زیستی پردیس رشد مهرگان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این امکان نیز فراهم است که درصد پرداخت مبلغ نقدی شرکت های دانش بنیان بابت بهای زمین در شهرک های صنعتی کاهش یابد و مدت زمان اقساط پرداختی طولانی تر شود.
وی در ادامه از حمایتهای صندوق نوآوری و شکوفایی از واحدهای دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی سخن گفت و اظهار کرد: تسهیلات مناسبی با نرخ سود پایین توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به واحدهای دانش بنیان اختصاص می یابد.
فتوحی با بیان اینکه واحدهای صنعتی که محصولات دانش بنیان تولید می کنند می توانند از این تسهیلات برای گسترش فعالیت ها و افزایش تولیدات خود استفاده کنند، افزود: با هدف آسان کردن دریافت این نوع تسهیلات برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان، فن بازار منطقه ای فارس مستقر در مرکز خدمات کسب و کار و شهرک فناوری صنایع شیمیایی شهرک صنعتی شیراز به واحدهای صنعتی مشاوره رایگان می دهند و واحدهای متقاضی می توانند به این مرکز مراجعه کنند..
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه برحمایت به منظورتوسعه و تقویت فعالیت های مجموعه های دانش بنیان در شهرک های صنعتی تاکید کردوگفت:مجموعه های دانش بنیان نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی برعهده دارند و از این جهت حمایت از آنها ضروری است. .
مدیر شرکت دانش بنیان فراورده های زیستی پردیس رشد مهرگان نیز با اشاره به ظرفیت های این شرکت دانش بنیان گفت:این مجموعه در راستای تجاری سازی ایده های متخصصان داخلی در زمینه تولید مکمل های غذایی انسانی و حیوانی فعالیت خود را در شهرک صنعتی شیراز آغاز کرده است.
سید اصغردهقان با بیان اینکه این مجموعه نخستین و بزرگترین واحد صنعتی تولید محصولات و فرآورده های زیستی استان فارس است گفت: تولید محصولات این مجموعه برپایه نتایج تحقیقات و پژوهش های اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه است و برخی فرمولاسیون های این محصولات منحصر به فرد است که دارای نمونه مشابه داخلی و خارجی نیست.
9873/ 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.