جلسه شورای اداری با عنوان‌تکریم و معارفه معاون سابق و جدید فرمانداری لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد ، سید مهدی احمدی زاده معاون سابق فرمانداری لامرد با بیان اینکه پروژه های بزرگی در دوره تصدی بنده اجرایی شد، گفت: از شوراها و نماینده عالی دولت در شهرستان می‌خواهم که مصوبه الحاق به دریا که حق استان فارس است را پیگیری کنند که تحقق آن به پیشرفت حوزه های صنعت، تجارت و اشتغال کمک بسزایی خواهد کرد.

وی با بیان توضیحاتی درباره اجرای مصوبه الحاق لامرد استان فارس به دریا، گفت: الحاق استان فارس از طریق شهرستان لامرد به دریا از مصوبات دولت و شورای عالی امنیت ملی و به تایید مقام معظم رهبری رسیده بود و توصیه استانداری فارس مبنی بر خدمات رسانی به روستاهای الحاقی و اجرای این مصوبه بود و پس از ارائه و بررسی طرح های مدیران شهرستانی در مناطق الحاقی، تصمیم بر این شد که خدمات رسانی به آن روستاهای الحاقی انجام شود و مسئولان از آنجا بازدید کردند و در فرمانداری شهرستان نشست های متعددی برگزار شد و نهایت به دعوت اهالی آن روستاها در شب ما مبارک رمضان در آنجا حضور پیدا کردیم و از این رو اتفاق ناگواری که صورت گرفت ، تقصیر از سوی فرمانداری لامرد یا استانداری فارس نبود و تاکید استانداری فارس بود که این مصوبه اجرا شود.

احمدی زاده تصریح کرد: اجرای مصوبه الحاق فارس به دریا در کجای کار اشکال داشت که این موضوع را تخریب می کنند و همراهی را عده ای نکردند و انصاف نبود که تخریب کنند و این فرصت را از شهرستان بگیرند.

معاون سابق فرمانداری در ادامه بیان کرد: همه مردم انتظار داشتند که انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بطور کامل و سالم برگزار شود و در مسئولیتی که داشتم از تک تک رای مردم حفاظت کردم.

وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم بود انتخابات سالم و باشکوه باحضور تمامی مردم بود و انتخابات کم نظیر که بعد از آن یک نفر هم شاکی نبود.

احمدی زاده اضافه کرد: در جریان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز ستاد انتخاباتی حدود چهل نامزد انتخاباتی شورای شهر لامرد افتتاح شد و فرماندار در آنموقع در شهرستان حضور نداشتند و بنده امنیت شهرستان را برعهده داشتم و به ستادها سراکشی کردم و توصیه داشتم که بصورت آرام به فضای تبلیغاتی ادامه دهند و همین که جلوی ستاد آقای منصوری فرماندار سابق حضور پیدا کردم و در فضای مجازی تخریب کردند که با انحصار و اصولگرا نشسته است و بنده به این تخریب ها توجهی نمی کنم و همچنان به اعتقادات و رعایت مردم سالاری، قانون و اخلاق پایبند هستم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت شهرستان تلاش خواهم کرد و از هیچ تخریبی هم ترسی ندارم و هرچه دوست دارند تخریب کنند، گفت: آقای اسدالهی فرماندار محترم لامرد، مسئولیت کامل به معاونت خود بدهید و کاری که آقای منصوری انجام دادند چرا که در غیاب فرماندار نیز معاونت باید تمامی مسئولیت ها را داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه فرمانداری ناظر بر دستگاه های اجرایی است، گفت: وقتی معاون فرمانداری در جلسات برنامه ریزی و جلسات دعوت نمی گیرند و قطعا کارها عقب می افتد و در دوره آقای حسینی (فرماندار سابق)؛ یک دوران ناخوشی سپری کردیم و در یک اتاقی نشسته بودم و هیچوقت برای ماندن در مسئولیت به کسی وابسته نشدم و تلاشی نکردم.

احمدی زاده در ادامه تصریح کرد: در روز فوت مادرم ، نامه تغییر بنده نوشته شد و به جای همدردی و دلداری نسبت به این کار اقدام کردند و متوجه شدیم که دوست دیرینه ما سالها همفکر و دوست بودیم و کنار هم فعالیت های سیاسی داشتیم به عنوان جایگزین بنده معرفی شده است.

وی با بیان اینکه هیچوقت از موقعیت خود سواستفاده نکردم،اظهار کرد: ما کینه و کدورتی نسبت به هیچکس در دل نداریم و از محضر حضور همه ی عزیزان کوتاهی داشتم و همه به بزرگواری خودتان ببخشید و آرزوی تندرستی و سلامتی برای تمامی خدمتگزاران دارم.

در این جلسه از زحمات سیدمهدی احمدی زاده معاون سابق فرماندار لامرد تجلیل شد و همچنین با حکمی از سوی اسماعیل تبادار استاندار فارس نیز محمد پیشاهنگ به عنوان معاون فرمانداری لامرد معرفی شد.

همچنین در این جلسه حسین آزاد به عنوان مشاور عمرانی فرمانداری لامرد معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.