به گزارش ایرنا این بازی که عصر جمعه از هفته بیست و سوم این مسابقات در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد هر 2 تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافتند.
جعفر نجفی و محمد بیضایی برای تیم ارژن گلزنی کردند و پیام حفیظی و بهزاد عظیمی هم گلزنان تیم ملی حفاری اهواز بودند.
تیم ارژن شیراز که مدت هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند در صورتی که دراین بازی با برد میدان را ترک می کرد، بقایش در لیگ برتر قطعی می شد.
ارژنی ها با توجه به اینکه یک بازی تا پایان این دوره از لیگ برتر باقی مانده باید در بازی آخر خود که هفتم دی در ساوه برابر تیم شهرداری این شهر بر گزار می شود حداقل یک امتیاز کسب کنند تا در لیگ برتر باقی بمانند.
تیم پارسیان شهر قدس تهران دیگر تیمی است که با 19 امتیاز در آستانه سقوط به دسته اول است و در هفته آخر به مصاف ملی حفاری اهواز می رود و در صورتی که نتواند نتیجه بگیرد در آن صورت تیم ارژن با شکست هم می تواند در لیگ برتر بماند باید منتظر ماند تا تکلیف دیگر تیم سقوط کننده در هفته آخر مشخص شود.
تیم هیات فوتبال قم هم اینک سقوطش به دسته اول قطعی شده است.
در حالی که یک هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده تیم مس سونگون مشهد با 56 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد و تیم های گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران هم به ترتیب با 51 و 50 امتیاز در رده دوم و سوم هستند و بازی آخر این 2 تیم تکلیف نایب قهرمانی را مشخص خواهد کرد.
در مسابقات فوتسال برتر کشور 14 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و 2 تیم انتهای جدول به دسته یکم می روند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.