به گزارش ایرنا، مسعود رضایی پنجشنبه در هجدهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در شیراز افزود: شرایط امروز کشور به گونه ای است که بدون کمک بخش خصوصی امکان رشد در آن وجود ندارد و لازم است که بخش خصوصی خیلی دقیق تر وارد میدان شود.
وی ادامه داد: البته لازم است که مجموعه دستگاه های دولتی نیز حمایت لازم را از بخش خصوصی داشته باشند و این کار نیز تنها با سخن گفتن و تشکیل جلسه محقق نمی شود بلکه باید در عمل اقدامی شود.
رضایی اضافه کرد: اگر موارد و دستورکارهایی نیز در جلسه ای بررسی می شود باید با جدیت دنبال شود تا به مرحله عملیاتی و اجرایی شدن برسد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم شکل گیری یک مرکز آمار و اطلاع رسانی دقیق در استان فارس تاکید کرد و گفت: امروز من به عنوان نماینده اگر بنا باشد در جایی صحبتی یا مصاحبه ای بکنم و بخواهم آماری ارائه دهم وقتی برای دریافت آمار و اطلاعات اقدام می کنم مثلا در بحث اشتغال آمارهای مختلفی به من داده می شود.
رضایی ادامه داد: بنابراین ضرورت دارد که یک مرکز آمار و بانک اطلاعاتی دقیق ایجاد شود تا بتوان با اطمینان کامل به آمار و اطلاعات که ارائه می کند استناد کرد.
وی گفت:دستگاه های اجرایی هم از ارائه آمار و اطلاعات خود هراس نداشته باشند چرا که یکی از ملزومات توسعه و پیشرفت داشتن اطلاعات و آمار دقیق و صحیح است تا مسئولان بر اساس آنها بتوانند برنامه ریزی درست داشته باشند.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.