پژمان انصاری، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: کاهش پرداخت سهم نقدی به 10درصد با اقساط 42 ماهه از جمله این مشوق هاست و در صورت بهره برداری از واحد تولیدی و ایجاد اشتغال نیز تاسقف 60درصد از مبلغ اسناد تعهدی به سرمایه گذاران بازگردانده خواهد شد.
وی، افزود: شهرک صنعتی پاسارگاد با برخورداری از مزایایی نظیر نزدیکی به راه آهن و بزرگراه شیراز – اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه گذار فراهم کرده است.
سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه در سال های اخیر اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت ها در شهرک صنعتی پاسارگاد هزینه شده است، گفت: به تازگی از طرح آب رسانی این شهرک صنعتی بهره برداری شد.
انصاری، ادامه داد: این طرح که شامل حفر و تجهیز چاه آب و تکمیل خط انتقال است، قادر به تامین پایدار آب در این شهرک با ظرفیت 10لیتر بر ثانیه است.
وی، بیان کرد: 4.5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی فارس تامین شده است.
انصاری افزود: این شهرک صنعتی با مساحت 50 هکتار و بهره مندی از زیرساخت های مناسب از ظرفیت استقرار 163 واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی برای 850 نفر برخوردار است.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در 110 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
6118
خبرنگار: مجتبی صالحی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.