به گزارش ایرنا احد فتوحی دوشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی کوثر جهرم افزود:‌ همچنین پس از تکمیل و بهره برداری به ازای ایجاد اشتغال براساس جواز تاسیس نیزتا سقف 80 درصد ازاسناد تعهدی سرمایه گذاران به آنها بازگردانده خواهد شد.
فتوحی با اشاره به اینکه مهلت استفاده از این تخفیف تا پایان امسال است گفت:اعمال این مشوق ها فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری و تولید و اشتغال فراهم می کند.
وی گفت:‌زیرساخت ها در شهرک صنعتی جهرم تکمیل است و واگذاری بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی نشانگر این آماده بودن است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت:طرح مسیر دسترس شهرک صنعتی جهرم با پیشرفت 50درصدی در حال اجرا است و امیدواریم این طرح در ماه های آینده به بهره برداری برسد.
وی هزینه های تملک و اجرای این طرح را حدود چهار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:با بهره برداری از این طرح مسیر مناسبی برای عبور و مرور وسائل نقلیه در این شهرک صنعتی فراهم می شود.
در شهرک صنعتی جهرم که 40 هکتار مساحت دارد، تاکنون 44 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد 21واحد بهره‌بردار با اشتغالزایی 522 نفر در مرحله فعالیت و 23 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.
ناحیه صنعتی کوثر جهرم نیز که 66 هکتار مساحت دارد، تاکنون 21 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد 10 واحد بهره‌بردار با اشتغالزایی 134 نفر در مرحله فعالیت و 11 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت وساز است.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
خبرنگار:‌بهرام بشیری زاده جهرمی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7369 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.