به گزارش ایرنا ، دیدار تیم های برق جدید شیراز و خونه به خونه بابل از هفته هفدهم این رقابت ها یکشنبه 19 آذرماه جاری در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود .
برقی ها که هم اینک در رده سوم جدول قراردارند و از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند نیز در این دیدار حساس خانگی به مصاف تیم خونه بابل که این تیم هم از مدعیان است و در رده چهار قرار دارد، می رود .
تیم برق با 29 امتیاز و تیم خونه به خونه هم با 28 امتیاز در تعقیب تیم شیرازی است و این دیدار از آن جهت حساس است که هر کدام ازاین 2 تیم برنده شوند فاصله خود را در دور رفت از یکدیگر زیاد خواهد کرد .
تیم های برق و خونه به خونه هم نیم نگاهی به دیدار تیم بادران تهران 30 امتیازی که در رده دوم جدول قرار دارد و میزبان ماشین سازی تبریز است ، دارند و در صورت متوقف شدن این تیم ، می توانند در صورت پیروزی جای تیم بادران را در رده دوم بگیرند و نایب قهرمان نیم فصل شوند .
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده فارس در این هفته در قم میهمان تیم صباتری این شهر است و برای تیم فجر هم این دیدار بسیار اهمیت دارد تا در پایان دور رفت به رده بالای جدول صعود کند .
تیم فجرهم اینک با 25 امتیاز در رده هفتم است و تیم صباباری قم که حال و روز خوشی ندارد با 10 امتیاز در رده هفدهم قراردارد و این دیدار هم برای تیم میزبان که در خطر سقوط قرار دارد و هم برای تیم فجر که چشم به بالای جدول دارد حائز اهمیت است .
دیدار این 2 تیم که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتد حساسیت زیادی دارد اما شاگردان کلانتری سرمربی تیم فجر باید مواظب باشند که این تیم انتهای جدولی بسیار خطرناک است و نباید انرا دست کم بگیرند.
گرفتن سه امتیاز برای فجر اهمیت زیادی دارد تا در پایان دور رفت خود را به عنوان مدعی معرفی نماید در غیر این صورت کارش برای دور برگشت مسابقات که بسیار سخت تر از دور رفت است، مشکل خواهد شد .
فجریها چند هفته ای است روند رو به رشد خوبی داشتند و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده اند و در صورت پیروزی برابرصبای قم می تواند با توجه به تعطیلات 20 روزه نیم فصل از این فرصت استفاده و با تقویت تیم، خود را برای بازیهای دور برگشت آماده کنند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم نفت مسجد سلیمان از هفته ها پیش قهرمانی خود را در نیم فصل مسجل کرده و با 38 امتیاز فاصله خود را با تیم دوم جدول زیاد کرده است و به نظر می سد در پایان لیگ نیز یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد .
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.