به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس افزود: معاون رئیس جمهوری در این سفر در زمینه تامین اعتبار طرح های مختلف عمرانی، فرهنگی، درمانی، اقتصادی و تولیدی این استان قول مساعد داد.
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور شامگاه چهارشنبه با استقبال استاندار فارس وارد شیراز شد و در سفر 2 روزه خود در آیین بهره برداری از ایستگاه رازی مترو شیراز حضور یافت.
بازدید از برخی طرح های در حال اجرا در استان فارس مانند تالار مرکزی شیراز، باغ موزه مشاهیر، خط 2 مترو شیراز – ایستگاه میانرود و همچنین آخرین وضعیت ورزشگاه 50 هزار نفری پارس بازدید کرد.
** تداوم توجه دولت به تولید و اشتغال در بودجه سال 97
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه اعلامی در زمینه تقدیم لایحه بودجه سال 97 کل کشور به مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه 19 آذرماه جاری گفت: سیاست دولت در سال آینده همچنان توجه بسیار ویژه به تولید و اشتغال با استفاده از منابع عمومی، سهم بانک ها و سهم بخش خصوصی خواهد بود.
وی ادامه داد: شفاف سازی، با تکیه بر بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، توجه به آب، محیط زیست، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل عمومی، احیای بافت های فرسوده، اشتغالزایی، ریشه کن کردن فقر، تامین تسهیلات لازم برای بخش خصوصی در حوزه تولید و همچنین توجه به مباحث حوزه زیر ساخت های مهم فرهنگی از مباحث مهمی است که در بودجه سال 97 به آنها پرداخته شده است.
تبادار در ادامه گفت: با توجه به اینکه تنها چند ماه تا پایان سال 96 فرصت باقی مانده است، انتظار است مدیران دستگاه های اجرایی با پیگیری و ایجاد تعامل موثر از حداقل اعتبارات نیز بهره برداری کنند.
وی با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در رونق اقتصادی اظهار کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان مربوطه باید با آسان کردن فرایندها برای فعالیت بخش خصوصی، زمینه توسعه اشتغال و کارآفرینی و رونق اقتصادی را فراهم آورند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.