علی کفاشیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی لازم با سرمربیان تیم های باشگاهی صورت می گیردو بازیهای لیگ هم بر اساس زمان بندی ادامه می یابد.
وی ادامه داد: برای حضوری قدرتمند در جام جهانی فوتبال، سرمربی تیم ملی برنامه های خاص خودش را دارد و قطعا با فکر کار می کند و ما نیز باید حمایت کنیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه با تیم های خوبی در جام جهانی هم گروه شدیم، گفت: باید با تدارک خوب راهی این مسابقات مهم شویم چرا که با تیم های قهرمان اروپا و افریقا بازی داریم و تعداد زیادی از مردم جهان بازی های ایران را نگاه می کنند.
وی اظهار کرد: برد و باخت در رقابت های جام جهانی مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد ارائه بازی های خوب است.
دهم آذر 96 قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد.
جام جهانی فوتبال 2018 از 24 خرداد تا 24 تیر 1397 در 12 ورزشگاه روسیه برگزار می شود.
کفاشیان به اتفاق شماری از چهره های پیشکسوت فوتبال ایران مانند حمید استیلی، علی فتح الله زاده، غلامحسین پیروانی، رضا شاهرودی، عزیز محمدی و ... با هدف شرکت در آیین بهره برداری از زمین چمن روستای چغان لارستان به استان فارس سفر کرد.
کفاشیان در مورد افتتاح زمین چمن روستای چغان لارستان هم گفت : پیشتر در مورد خیرین منطقه لارستان مطالب زیادی شنیده بودم و از نزدیک دیدم که آنها زیر ساخت های خوبی برای رشته های مختلف ورزشی در این منطقه فراهم کرده اند.
وی تاکید کرد : هم اینک که زیر ساخت های ورزش به کمک خیرین در منطقه آماده شده است باید جوانان از این فرصت نهایت استفاده ببرند و با تشکیل تیم های خوب فوتبال به لیگ های مختلف و مطرح کشور راه یابند .
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: با شناختی که از جوانان این منطقه دارم و شور و شوقی هم که در آیین افتتاح این زمین چمن دیدم ،جای پیشرفت وجود دارد و امیدوارم شمار دیگری از خیرین نیز در مسیر ساخت سالن های ورزشی، بیمارستان و مدرسه نیز گام بردارند .
زمین چمن مصنوعی روستای چغان بخش جویم از توابع لارستان به مساحت یک هزار و 900 متر مربع و با هزینه 6 میلیارد ریال توسط یک نیک اندیش لارستانی که حامی تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه است، ساخته شده است.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در 337 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.