به گزارش ایرنا خیرالله خادمی، عصر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی قطعه سوم باند دوم بزرگراه کوار- فیروزآباد، افزود: طول این بزرگراه 13و نیم کیلومتر است و احداث هفت دستگاه تونل به طول سه و نیم کیلومتر و یک دستگاه پل برای آن پیش بینی شده است.
وی، با اشاره به اینکه عملیات ساخت قطعه سوم باند دوم بزرگراه کوار - فیروزآباد ظرف 10روز آینده آغاز خواهد شد، گفت: مقرر شده این طرح در مدت سه سال به انجام رسد.
نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین نیز در این آیین گفت: اتمام کامل این بزرگراه یکی از مطالبات مردم شهرستان فیروزآباد است، زیرا این مسیر به دلیل منتهی شدن به بندرهای جنوب کشور از جمله استان بوشهر بسیار پُر تردد است.
کوروش کرم پور افزود: ساخت قطعات یک و 2 این بزرگراه مدت زمان زیادی به طول انجامید اما امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم، احداث قطعه سوم این طرح در زمان تعیین شده به اتمام رسد.
این نماینده مجلس ادامه داد: تسریع در ساخت کامل این بزرگراه از شمار تصادف های منجر به فوت که هم اینک در مسیر کنونی شاهد آن هستیم، می کاهد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس هم بیان کرد: این بزرگراه یکی از طرح های بسیار مهم در استان فارس است زیرا برای دسترسی به عسلویه در استان بوشهر و جنوب کشور باید از این مسیر عبور کرد.
عنایت الله رحیمی گفت: امیدواریم این طرح در موعد مقرر (36 ماه) به اتمام و بهره برداری رسد.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 93 کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.
6118
خبرنگار: بهبود وکیلی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.