حمید جعفری پور شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : این اردو از چهاردهم آذر لغایت هفدهم همین ماه به میزبانی شهرستان مراغه از توابع آذربایجان شرقی برگزار می شود.
وی اضافه کرد : تیم ملی جوانان ایران خود را برای بازی های آسیایی آماده می کند و تا زمان شروع این مسابقات چندین مرحله اردو برگزار خواهد شد.
کاپیتان سابق تیم ملی سپک تاکرای ایران در مورد دعوت نشدن بازیکنان شیرازی به این اردو بیان کرد:‌ متاسفانه چند سالی است که این رشته در فارس و به ویژه در شیراز فعالیت ندارد و امیدوارم هر چه زودتر مسئول کمیته سپک تاکرای فارس مشخص شود و من هم هر کاری از دستم برآید دریغ نخواهم کرد چرا که یک زمان این استان قطب سپک تاکرای کشور بود و چندین بازیکن ملی پوش داشت.
جعفری پور ادامه داد: درهای تیم ملی جوانان به روی بازیکنان مستعد باز است و سعی داریم در مراحل بعدی بازیکنان جدیدی را دعوت کنیم.
وی افزود: علی فتاح پور، مهدی رحمانی، حسن عبداللهی آذر، پیمان رحیمی ، امیر محمد شبستری فام، ساسان ملک نژاد ، احسان طاهری ، امیر بادپا ، امیررضا نورمحمدیان و مسعود فرمانی از استان آذربایجان شرقی، علی رضاپور، علی شیخ ، ابولفضل پور امامی ، علیرضا قربانی منفرد ، علی لاینی ، مهدی قوچی، علی ایثار و حسین انتظاری از سیستان و بلوچستان ، علی آقابابایی ، سامان نجفی ، افشین احمدوند و مهدی صالحیان از همدان بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
مربی تیم ملی سپک تاکرا بیان کرد:همچنین اهورا نصرتی ، علی امینی کیا و محمد رضایی از کرمانشاه ، صالح فرجی ،محمد غفاری ، مجیدغفاری ، یونس محمد طهرانی ، امیرحسین سیفی ،علی رضایی و امیرمهدی مهدیزاده از استان مرکزی دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر امیرعسکرپور از کرمان و مصطفی جعفری از استان مرکزی دیگر مربیان تیم ملی تمرین خواهند کرد.
سپک تاکرا به بازی والیبال پایی نیز مشهور است.
در سپک تاکرا بازیکنان در دوطرف تور، توپ را به جای دست با پا روانه زمین حرف می کنند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.