به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، یکشنبه در نشست فرمانداران استان فارس در شیراز افزود: تمام فرمانداران و مسئولان موظفند که با صداقت و پرهیز از بی توجهی به مطالبات مردم، با رفتاری صحیح و عادلانه ارتباط خود با مردم را روز به روز بیشتر و فاصله با آنها را حذف کنند.
وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان های استان بکوشند تا در حوزه خدمتی خود، بر اساس عدالت و در سایه تامین امنیت، برای تامین رفاه مردم بکوشند.
استاندار فارس، یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید را ایجاد اشتغال دانست و گفت: از فرمانداران انتظار داریم تا با فراهم کردن زمینه برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران خرد، میانه و کلان در شهرستان ها، نشاط، امیدواری و اوقات بهتر را در پرتو ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رفاه عمومی را برای مردم به ارمغان بیاورند.
تبادار، تسلط و اشراف کامل به وظایف، توانایی و قدرت راهبری موضوع ها در چارچوب قانون را از نیازهای اساسی فرمانداران برشمرد.
وی، داشتن نگاه جامع به موضوع های مختلف را از مهمترین وظایف فرمانداران دانست و بیان کرد: فرمانداران باید با تسلط کامل، مسائل و مباحث سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان ها را رصد کنند.
استاندار فارس، همچنین دفاع از عملکرد و خدمات دولت را از رسالت های فرمانداران برشمرد و گفت: فرمانداران باید افزون بر پیگیری و رصد مشکلات، از خدمات ارایه شده توسط دولت که در حقیقت کارنامه عملکرد خودشان در شهرستان ها محسوب می شود نیز دفاع کنند.
او اظهار کرد: فرمانداران شهرستان های استان ضمن برقراری هم افزایی سازنده با سایر مجموعه ها و مسئولان، از جایگاه نمایندگی عالی دولت در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به خوبی حفاظت کنند.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.