به گزارش ایرنا اسماعیل تباردار، روز شنبه در بازدید از ورزشگاه پارس شیراز بیان داشت: با پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت امیدواریم این اعتبار تامین شود زیرا بر این باوریم که این ورزشگاه بزرگ می تواند مسیر بین المللی ورزش استان فارس را احیا کند.
استاندار فارس افزود: یکی از علت هایی که اتمام عملیات ساخت این مجموعه ورزشی چندین سال به طول انجامید، مشکلات اعتباری بود اما هم اینک احداث و تجهیز سالن های ورزشی سایر رشته ها هم در دستور کار قرار دارد.
تبادار ادامه داد: امیدوارم مسابقات فوتبال لیگ برتر، بازی های ملی و بین المللی در ورزشگاه 50 هزار نفری پارس برگزار شود و افزون بر این تیم های فوتبال استان فارس که در لیگ دسته اول کشور حضور دارند بتوانند مجوز شرکت در لیگ برتر را کسب کنند و این مسابقات هم در این ورزشگاه برگزار شود.
در سال 1376عملیات ساخت ورزشگاه پارس شیراز در جنوب این شهر و در منطقه ای به نام میانرود در زمینی به مساحت 48 هکتار آغاز شد. احداث این ورزشگاه به دلیل کمبود اعتبار با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بود و سرانجام در سفر رئیس جمهوری دولت یازدهم به استان فارس، این ورزشگاه روز سی و یکم فروردین 96 افتتاح شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.