سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، شنبه به ایرنا اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان فارس پس از مطلع شدن از دپو کالای قاچاق در انباری واقع در یکی از محله های شهر شیراز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی انبار یاد شده، با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان، 604دستگاه کولرگازی، 32 دستگاه اجاق گاز، 209 دستگاه یخچال، 143دستگاه ماشین لباسشویی، 30 دستگاه آب سردکن و 35 دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق که فاقد مدارک قانونی بود، کشف کردند.
گودرزی ادامه داد: ارزش این کالاهای قاچاق افزون بر 30 میلیارد ریال برآورد شده و در ارتباط با آن یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شده است.
رد رشوه 100 میلیون ریالی از سوی ماموران انتظامی سروستان
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در چارچوب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، از فعالیت چند نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و سه نفر را در حال بسته بندی کردن 65 کیلوگرم ماری جوانا دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: متهمان برای رهایی از چنگال قانون، 100 میلیون ریال به عنوان رشوه پیشنهاد دادند که ماموران وظیفه شناس ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
7375 /6118
خبرنگار: سهیلا شیبانی نژاد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.