هاله فولادفر، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر همین اساس تاکنون 27 فرایند جذب سرمایه گذاری در کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان اصلاح شده و هنوز نیز در حال بررسی هستیم تا مراحل صدور مجوز سرمایه گذاری به حداقل ممکن برسد.
او ادامه داد: تسهیل در ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری و وحدت رویه در ارائه خدمات و پردازش آمار و اطلاعات در فارس و همچنین هماهنگی در امر صدور مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاران در این استان نیز از جمله اقداماتی است که برای آسان سازی روند سرمایه گذاری انجام شده است.
فولادفر گفت: با هدف شفاف سازی تمام مراحل سرمایه گذاری و راهنمایی متقاضیان سرمایه گذاری، تمام قوانین و آیین نامه های سرمایه گذاری و همچنین فرصت های سرمایه گذاری استان به روز بر روی سایت دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قرار می گیرد.
وی بیان کرد: هم اینک 162 فرصت و بسته سرمایه گذاری به 2 زبان فارسی و انگلیسی در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی آماده است که در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری قرار می گیرد و در کنار این از پیشنهادهای سرمایه گذاری نیز استقبال می کنیم.
فولادفر، از سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری خواست تا تمام مسائل، مشکلات و موانع پیش روی سرمایه گذاری در استان را به مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری فارس دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری این استانداری منتقل کنند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی گفت: در حوزه سرمایه گذاری در فارس، با توجه به نگاه مثبت استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امروز تمام شرایط و زمینه ها برای اینکه بیشترین میزان حمایت را از سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری داشته باشیم فراهم است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.