به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: سبک عزاداری ها باید سنتی باشد و نباید شیوه آن دچار انحراف و از هدف حقیقی آن فاصله گرفته شود.
امام جمعه کازرون در ادامه با توصیه به هیات های مذهبی در زمینه پرهیز از دامن زدن به خرافات گفت: هیات های عزاداری محرم و صفر باید به عکس شهدا و عطر یاد شهدا مزین باشند.
وی ادامه داد: رزمندگان ایران اسلامی با عشق و تاسی به امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند یا جانباز و اسیر شدند.
خرسند در ادامه با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشکده ناجا گفت: نیروی انتظامی زمانی خوب عمل می کند که مورد اعتماد مردم باشد چون کار این نیرو در اجتماع علنی است، مردم می بینند و قضاوت می کنند.
وی بیان کرد: ما قدردان تلاشهای نیروهای انتظامی در مرزهای کشورمان هستیم و از دیگر سو، انتظار داریم که این نیروها در کوچه وخیابان با مردم با محبت وصمیمیت بیشتری برخورد کنند.
امام جمعه کازرون در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز به کار استاندار فارس از 25 شهریورماه جاری توجه به طرح های نیمه تمام شهرستان کازرون را خواستار شد و گفت: این استان عقب ماندگی های زیادی دارد و امیدواریم با شناختی که آقای اسماعیل تبادار استاندار جدید از استان فارس دارند و بدور از هرگونه مسائل سیاسی وجناحی در سایه کار وتلاش و صمیمیت بین مردم، این استان در مسیر رفع مشکلات حرکت کند.
کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7372/ 2027
خبرنگار: ناصر درخشنده ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.