در مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس معرفی شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مسولان استانی و جمعی از فعالان صنعتی فارس، با قدردانی از تلاش‌های شاهپور قنبری مدیرعامل پیشین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی فارس معرفی  شد.

در این مراسم همچنین از تلاش های حدود 16ماهه قنبری مدیر عامل پیشین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز که با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران منصوب شده است، تجلیل شد.

لزوم رفع مشکلات زیرساختی 

در این نشست نماینده مردم شیراز نیز خواستار برطرف‌کردن مسائل و مشکلات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی شد.مسعود رضایی گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود که با یک مدیریت یکپارچه شاهد تسریع در روند صدور مجوزها و ارائه خدمات برای فعالیت سرمایه‌گذاران باشیم. مجمع نمایندگان استان فارس آماده حمایت کامل از مدیرعامل جدید شرکت‌های صنعتی استان فارس برای برطرف کردن مشکلات موجود هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی  استاندار فارس نیز گفت: کاهش نرخ بیکاری استان در سال گذشته نشان از همکاری تمامی دستگاه‌ها است و برای سال جاری نیز اولویت در فارس ایجاد اشتغال است.

یدالله رحمانی افزود: خوشبختانه در سال گذشته فارس موفقیت‌های خوبی با همکاری بخش دولتی و خصوصی کسب کرد و برای سال جاری نیز اولویت با ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: ۱۲۲ درصد از منابع مصوب جذب و ۴۸۲ واحد از تسهیلات رونق تولید جذب شد و تا به امروز ۴۴۷ واحد مباحث تخصصی انجام و به سیستم بانکی معرفی شدند.

معاون هماهنگی امور  اقتصادی  استانداری فارس تصریح کرد: در بحث صادرات غیر نفتی ۴۴ درصد رشد در سال قبل و در سال جاری ۲۴ درصد رشد و ۶۰ هیات اقتصادی و تجاری نیز وارد فارس شدند و یک میلیارد و ۸۴۴ میلیون دلار فاینانس ثبت شد.

وی تصریح کرد: فاینانس نیروگاه سیکل ترکیبی با ۵۰۰ میلیون یورو و قطار شهری شیراز نیز تائید شده است.

معاون اقتصادی استانداری فارس با اشاره به ۱۶۲ بسته سرمایه گذاری آماده، گفت: مبلغ این طرح‌ها بالغ بر ۶۱ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان است و برنامه‌ریزی مدون برای جذب سرمایه‌گذار شده است.

رحمانی تاکید کرد: رشد شاخص فضای کسب و کار در فارس دلیل همدلی و اتحاد است و در پایان سال گذشته رتبه ۱۳ کشور در نرخ بیکاری را داریم که نتیجه تلاش همگان است.

نماینده مدیران عامل شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی فارس نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های قنبری مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی فارس، با اشاره به سوابق و تجربیات فتوحی مدیر عامل جدید از همکاری با وی برای اعتلای بخش صنعت فارس خبرداد.

توکلیان فرد همچنین با اشاره به وضعیت اداره شهرک های صنعتی واگذار شده به شرکت های خدماتی خواستار حمایت‌های بیشتر از این شرکت‌ها شد.

فتوحی، مدیرعامل جدید شهرک های صنعتی فارس، از مدیران باسابقه استان فارسی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که در سوابق خود مسئولیت‌های مختلفی را در این سازمان عهده دار بوده است.

وی  دارای مدرک مهندسی برق و الکترونیک با 23سال سابقه اجرایی و مدیریتی در وزارتخانه های جهاد کشاورزی(سازندگی) وصنعت، معدن و تجارت  است.کارشناس تحقیقات مهندسی جهاد سازندگی استان فارس (سال76)، کارشناس کمسیون امور پارلمانی و حقوقی وزارت جهاد سازندگی (1377)، رییس اداره پشتیبانی و تاسیسات وزارت جهاد کشاورزی (1380)، رییس نظارت بر شهرک‌ها و نواحی صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران (1386)، مدیر نظارت و ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران(1390)، مدیر نظارت و امور متقاضیان و مشاور معاونت برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران (از سال 1390تاکنون)  بخشی از سوابق مدیریتی و اجرایی فتوحی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.