مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، یکشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: کارآفرینان این استان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به نشانی fars.mcls.gov.ir اقدام به ثبت نام کنند.
سهراب مختاری بیان کرد: نوآوری منجر به رشد در زمینه های فروش، ارزش افزوده و ایجاد اشتغال جدید ظرف سه سال گذشته از جمله شروطی است که واحدهای تولیدی چنانچه یکی از آنها را دارا باشند می توانند برای شرکت در جشنواره کارآفرین برتر مبادرت به نام نویسی کنند.
وی، جشنواره کارآفرینان برتر را زمینه ساز گسترش حضور افراد کارآفرین در جامعه دانست و گفت: این جشنواره می تواند توسعه فرهنگ کارآفرینی را نیز به دنبال داشته باشد.
مختاری، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف صـنعت، کشـاورزی و خـدمات، هـم افزایـی و مشـارکت کارآفرینـان درتوسـعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برشمرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس بیان کرد: کارآفرینی در حقیقت موتور محرکه توسعه کشور محسوب می شود و تاثیر و نقش آن در رشد اقتصادی غیر قابل انکار است.
او اظهار داشت: کارآفرینی از یک ماهیت فرا دستگاهی و فرابخشی برخوردار است و با توجه به نقش و تاثیر آن، لازم است تمام دستگاه های اجرایی توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.
6122 /6118
خبرنگا: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.