به گزارش ایرنا، این بازی که عصر سه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد با نتیجه 2 بر یک به سود تیم اندونزی که صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شده بود، پایان یافت .
محمد حمبالی تولیب هر 2 گل تیم اندونزی را به ثمر رساند و پارک سونگ هیون هم برای کره جنوبی گلزنی کرد .
با پایان یافتن پنجمین روز این رقابت ها،در گروه یک تیم اندونزی با 12 امتیاز و با اقتدار در صدر قرار گرفت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد ،تیم منتخب فارس هم باهفت امتیاز در رده دوم ایستاد ، تیم کره جنوبی با پنج امتیاز سوم است، تیم تایلند با چهار امتیاز در مکان چهارم ایستاده است و تیم هندوستان هم بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.
لازم به ذکر است امتیاز های تیم منتخب فارس به دلیل اینکه تنها یک تیم از کشورها می توانند در این مسابقات شرکت کنند، محاسبه نخواهد شد بنابراین از گروه یک، تیم اندونزی به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد و تیم کره جنوبی هم به عنوان تیم دوم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی کسب کرد .
تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.
در رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا، 270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند و دیدار نهایی این مسابقات 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.
مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در 2 وقت 40 دقیقه ای برگزار می شود .
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.