مسعود زیگلری این سخنان را روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا و پس از انتخاب وی به عنوان رئیس هیات کاراته استان فارس در انتخابات داخلی مجمع عمومی این هیات بیان کرد.
وی گفت: از اینکه اعضای مجمع به من اعتماد کردند تشکر می کنم و امیدواریم بتوانم با کمک همه اعضای مجمع به ویژه پیشکسوتان، ورزشکاران و با حمایت فدراسیون تحول خوبی را در کاراته استان به وجود آوریم.
رئیس جدید هیات کاراته استان فارس با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای استان در این رشته ورزشی گفت: برای شکوفایی کاراته فارس به تنهایی نمی توان کار کرد از این رو از همه کسانی که دلشان برای این رشته می تپد می خواهم که کمک کنند تا ورزشکاران بیشتری در سطح ملی مطرح شوند .
مجمع هیات کاراته استان فارس روز سه شنبه برگزار شد و رئیس این هیات برای مدت چهار انتخاب شد.
به گزارش ایرنا، در این مجمع که سه شنبه با حضور رئیس فدراسیون کاراته و مدیر کل ورزش و جوانان فارس بر گزارشد ، 6 کاندیدای شرکت کننده به بیان دیدگاه و برنامه های خود پرداختند و در نهایت سه نفر از کاندیدا انصراف دادند تا با انتخابات با حضور سه نفر برگزار شود .
پس از رای گیری که به صورت کتبی برگزار شد از 18 رای اخذ شده مسعود زیگلری با 10 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد .
همچنین محمد جواد شلتوک کار دیگر کاندیدای شرکت کننده هشت رای کسب کرد و خسرو فروغان هم نتوانست هیچ رایی به خود اختصاص دهد.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.