به گزارش ایرنا این بازی که عصر دوشنبه در شیراز برگزار شد، 2 تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.
هر 2 گل کره جنوبی را لی جونگ یوک به ثمر رساند و برای تایلند هم تاناکورن پورنرامدت و واتانا کلومجیت گلزنی کردند .
با پایان یافتن چهارمین روز این رقابت ها،در گروه یک تیم اندونزی با 9 امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است، تیم کره جنوبی باپنج امتیاز دوم است،تیم منتخب فارس هم با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد، تیم تایلند با 4 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است و تیم هندوستان هم بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.
لازم به ذکر است امتیاز های تیم منتخب فارس به دلیل اینکه تنها یک تیم از کشورها می توانند در این مسابقات شرکت کنند، محاسبه نخواهد شد بنابراین از گروه یک، صعود تیم اندونزی به عنوان تیم صدرنشین قطعی شده است و از بین تیم های کره جنوبی و تایلند یک تیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.
بدین ترتیب در پایان بازیهای مرحله مقدماتی سه شنبه (فردا) از ساعت 15 درمجموعه ورزشی بعثت تیم های فارس و تایلند وسپس درساعت17:15 تیم های ایران وسریلانکا با هم به رقابت خواهند پرداخت و در همین روز در ورزشگاه حافظیه ابتدا ساعت 15 تیم های کره جنوبی واندونزی و سپس درساعت17:15تیم های چین ومالزی با هم به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود .
تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.
در رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا، 270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند و دیدار نهایی این مسابقات 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.
مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در 2 وقت 40 دقیقه ای برگزار می شود .
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.