به گزارش ایرنا این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم کره جنوبی با نتیجه سه بر صفر از سد هندوستان گذشت و با چهار امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.
پارک سونگ هیون، وو چانگ بونگ و کیم دونگ وون زننده گل های تیم کره جنوبی بودند.
با پایان یافتن سومین روز این رقابت ها،در گروه یک تیم اندونزی با 9 امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شد ، تیم کره جنوبی با 4 امتیاز دوم است، تایلند با سه امتیاز در مکان سوم ایستاد، تیم منتخب فارس (ایران ب ) با یک امتیاز چهارم است و تیم هندوستان هم بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد و دیگر شانسی برای صعود ندارد.
در روز چهارم این مسابقات که از دوشنبه فردا آغاز می شود در ساعت 15 در ورزشگاه بعثت تیم فارس ( ایران ب ) به مصاف هندوستان می رود و در همین ساعت هم دیدار تیم های مالزی و سریلانکا از گروه دوم برگزار می شود.
همچنین در همین روز تیم ایران الف در گروه دوم در ساعت 17 و 15 دقیقه با چین در ورزشگاه بعثت دیدار می کند و در ورزشگاه حافظیه هم در همین ساعت دیدار تیم های تایلند و کره جنوبی از گروه یک برگزار می شود.
تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.
در رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا، 270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند و دیدار نهایی این مسابقات 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی** انتشاردهنده: غلامرضامالک زاده
7368/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.