به گزارش ایرنا این بازی که شامگاه جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد ، تیم فجربا درخشش پیمان سلمانی دروازه بان خود در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر 2 تیم ذوب آهن را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.
تیم فجر که در مسابقات فوتبال دسته اول نتایج خوبی کسب نکرده است در این بازی نمایش بسیار خوبی داشت و در حالی که بیش از 40 دقیقه 10 نفره بودند توانستند حریف مطرح خود را با تمام بازیکنان سرشناس با سرمربیگری امیر قلعه نویی از گردونه مسابقات حذف کند.
بازی با حملات تیم ذوب آهن آغاز شد و این تیم در دقیقه 4 بازی توسط محمد نژاد مهدی دروازه تیم فجر را باز کرد.
فجری ها پس از دریافت گل بازی خوبی به نمایش گذاشتند و توانسنتد در دقیقه 32 توسط محمد مهدی نظری به گل تساوی دست یابند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.
در نیمه دوم تلاش 2 تیم ثمری نداشت و تنها حادثه این بازی اخراج میلاد امیری در دقیقه 82 از تیم فجر بود تا این تیم 10 نفره به بازی ادامه دهد و در نهایت بازی پس از 90 دقیقه تلاش با نتیجه یک بر یک تمام شد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.
در حالی که به نظر می رسید تیم 10 نفره فجر در 30 دقیقه وقت اضافه نتواند مقاومت کند اما شاگردان علی کلانتری بازی منطقی را در دستور کار خود قرار دادند و با دفاع اصولی مانع از فرو پاشی دروازه خود شدند و سرانجام پس از 120 دقیقه تلاش ، کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی که با درخشش پیمان سلمانی دروازه بان فجر همراه بود این تیم با گل های امین شجاعیان ، محمد پاپی ، علی مصلحی نژاد و محمدرضا زینال خیری به برتری رسید و ضربه جلال عبدی هم به بیرون رفت.
برای ذوب آهن هم ضربات محمدرضا حسینی و جورج ولیسانی تبدیل به گل شد ، ضربه حمید بوحمدان را دروازه بان فجر مهار کرد و ضربه مهدی مهدی پور هم به بیرون رفت تا فجری ها در یک ماراتن 120 دقیقه ای جشن صعود به پا کنند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.