به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران پلیس شهرستان لامرد هنگام ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو پژو پارس شک کردند و دستور ایست دادند.
وی افزود: راننده خودرو یاد شده بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، این خودرو متوقف و در بازرسی از آن 200 کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی فارس، با اشاره به متواری شدن راننده خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه، گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری این متهم ادامه دارد.
گودرزی افزود: همچنین ماموران انتظامی شهرستان نی ریز، یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را در محور قطرویه نی ریز در مسیر حرکت به سمت سیرجان از توابع استان کرمان، شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سیرجان آن را توقیف کردند.
گودرزی ادامه داد: راننده این وسیله نقلیه با استفاده از تاریکی هوا متواری و در بازرسی از این خودرو 127 کیلوگرم تریاک کشف شد، تلاش برای شناسایی و دستگیری او ادامه دارد.
وی افزود: در عملیات دیگری نیز ماموران انتظامی شهرستان نی ریز در بازرسی از یک دستگاه خودرو ال 90 مقدار 36 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد افیونی، سه نفر را دستگیر کردند.
شهرستان لامرد در فاصله 464 کیلومتری جنوب و شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز واقع شده اند.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.