به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، این شخص قبلا مرتکب قتل شده بود که دراعترافات خود اعلام کرد:‌ پس از اقدام به قتل مهدی با خبر شدم که او در بیمارستان فوت کرده است و سایه مرگ و اعدام را بالای سر خود دیدم و در این مدت آوا دختر یکساله ام را مجسم می کردم که چگونه با یتیمی و بدون داشتن پدر زندگی خواهد کرد و تصممیم گرفتم برای اینکه آوا بدون پدر، بزرگ نشود او را به قتل برسانم.
رامین بیان کرد: با خرید مرگ موش و حل آن در آب، سم را کم کم به دهان دخترم ریختم و آوا هم تمام سم موش را خورد و هنگامی که آوا جان داد، با تیغ موکت بری سینه و دست هایم را مجروح کردم که با تماس افراد رهگذر به بیمارستان منتقل شدم.
در مطلب نیروی انتظامی فارس آمده است:‌با اعلام گزارش کلانتری 26 رحمت درشیراز مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد منجر به فوت مهدی ، ک 34ساله ، کارآگاهان دایره پنجم اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شیراز تحقیقات خودرا برای یافتن قاتل و علت وقوع قتل آغاز کردند.
مطلب حاکی است: یک روز پس از وقوع قتل،مسئولان بیمارستانی در شیراز در تماس با پلیس از انتقال فردی به هویت رامین م توسط اور‍‍‍‍ژانس به بیمارستان خبردادند درحالی که او از قسمت گردن، سینه و دست ها دچار جراحات شده بود.
با حضور ماموران و پس از انجام مراقبت های لازم درمانی و ترخیص از بیمارستان رامین به پلیس آگاهی انتقال داده شد که در تحقیقات به قتل مهدی ، ک با استفاده از چاقو اقرارکرد و انگیزه قتل مهدی را اختلافات عنوان و اعلام کرد که سال قبل با مقتول اختلاف داشته و توسط مقتول مجروح شده است و به تلافی اقدام مهدی از او انتقام گرفته و روز حادثه با چاقو اورا زده است.
رامین در اعترافات خود به کشتن دختر یکساله اش اعتراف کرد.
دریافت خبر:‌سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.