به گزارش ایرنا سید محمد علی افشانی، یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت در شهرستان نی ریز افزود: به ذهن هیچ کس خطور نمی کرد که این کارنامه موفق در حوزه گاز رسانی ظرف مدت چهار سال رقم بخورد.
استاندار فارس، با اشاره به اقدام های انجام شده از سوی دولت ظرف چهارسال گذشته، گفت: اگر به گذشته نه چندان دور یعنی چهارسال قبل برگردیم مشاهده می کنیم که در آن مقطع بسیاری از امکاناتی که امروز ایجاد شده، وجود نداشت.
افشانی، ادامه داد: خدمات رسانی به روستاییان حق آنهاست و اگر کسی خدمتی به روستاییان می کند اینگونه نیست که بگوییم کار اضافه بر آنچه حق آنهاست، انجام داده است.
استاندار فارس گفت: جامعه روستایی ما به عنوان انسان های پرتلاش، مولد، کم توقع و پُرکار، نقش اساسی در زمینه تولید و ایجاد امنیت ایفا می کنند.
افشانی ادامه داد: روستاییان حافظان امنیت در این بخش از سرزمین ما هستند و اگر آنها در این مناطق سکونت نداشتند بدون تردید امروز به لحاظ امنیتی با مشکلاتی در این مناطق مواجه بودیم و به همین دلیل توجه به این مناطق اولویت اول ماست.
وی اضافه کرد: کسانی که در روستاهای کشورمان سکونت دارند به ویژه آنها که در مناطق کویری زندگی می کنند، حق بزرگی به گردن همه ما دارند.
در ادامه، طرح گازرسانی به 16 روستای محور قطرویه شهرستان نی ریز با اعتباری بیش از 473 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
برای این طرح، 233 کیلومتر شبکه گاز رسانی به همراه نصب چهار ایستگاه تقلیل گاز اجرا شده است.
مدرسه 6 کلاسه شهرک وزیره و ساختمان اداری فرمانداری نی ریز نیز از دیگر طرح هایی بود که با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.
شهرستان نی ریز در فاصله 192 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
از دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.